Sayfalar

10 Ağustos 2013 Cumartesi

Samsung Galaxy S4 Sahipleri ve Almayı Düşünenler


Sizden bir şeye dikkat etmenizi isteyeceğim.
Evet arkadaşlar ben yeni bir Samsung Galaxy S4 kullanıcısı olarak size bir öneride bulunacağım.Telefonu almış olanlar ve alacak olanlar hiç kaygılanmayın.Cidden çok iyi bir telefon alıyorsunuz,merak etmeyin.Telefon çok güzel ama ben bu telefonu yüzüstü düşürdüm ve home tuşunun altı kırıldı.Bunun yanı sıra ekranda çok zor fark edilen bir çatlak oluştu.Telefonun kenarları da hasar aldı.Bu yüzden size önerim telefonu aldığınız gün mutlaka bir kılıf edinin.Telefonunuzu dikkatli tutun.Aradığınız kılıfı bulamasanız bile telefonu bir süre koruyacak bir cüzdan kılıf edin.Çünkü düşürdüğünüzde eğer sigortanız yoksa garantide kullanıcı hatası olarak görecek ve hasarı karşılamayacaktır.Bunun üzerine ise ekran değişimi için en az 500 t civarı bir ücret ödemeniz gerekecek.Yani telefona verdiğiniz yaklaşık 2000 t den sonra bir 500 lira daha.Gereksiz bir harcama.Sizde 20-30 t'ye bir kılıf alın ve 500 t'nizden olmayın diyorum.İnsanı cidden üzüyor bu.Bunu sadece S4 için değil her yeni dokunmatik telefon için söylüyorum.Ekranları çok hassas olabiliyor.Bunun için 80 t verip sigorta edinin ve 20 t'lik bir kılıf alın.Dikkat etseniz bile bazen düşebiliyorlar.500 t'nizden olmaktansa alırken 100 daha fazla verin ve kendinizi garantiye alın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 Twitter Takip