Sayfalar

17 Mart 2013 Pazar

İnceleme:Crysis 3


Serinin yeni oyunu bir hayli güzel görünüyor.Crysis serisinin yeni oyunu Crysis 3'ü oynadım,denedim ve değerlendirdim.

Grafikler

Serinin yeni oyunu bize gayet iyi grafikler sunuyor.Grafikler mükemmel.Çevre gerçekten güzel tasarlanmış.Yıkılmış bir New York oyuna çok güzel aktarılmış.İç mekanlarda ki grafiklerde iyi tasarlanmış.Karakterlere gelirsek karakterlerde gayet detaylı tasarlanmış.Mesela Psycho'nun yüzündeki sakal tellerini bile gayet iyi görebiliyorsunuz.Crysis 3 grafik olarak iyi fakat sisteminiz iyi değilse sizi biraz zorlayabilir.

Hikaye

Her zaman ki gibi Crysis serisi bize mükemmel bir hikaye sunmuş.Oyunun bir iki bölümünü oynamama rağmen hikaye beni içine aldı bile.Oyunun başlarında bile ilginç olaylar sizi şaşırtacaktır.Sonunu bilmiyorum fakat Crysis 2'de muhteşem bir son yapılmıştı Crysis 3'te bu başarının devam edeceğine inanıyorum.

Oynanış

Oyun oynanış yönünden de iyi.Klavyelerimize kolay kontroller sunulmuş diyebiliriz.Silahımızı özelleştirme özelliği bu seride de devam ediyor ve gayet güzel bir ayrıntı olmuş.Bu arada Crysis 3'te Nano Giysimizi de özelleştirebiliyoruz.Oyunun yeni gözde silahı okumuz gayet güzel bir tasarım olmuş.Güzel dediysem sizin için,düşmanlar için sanırım öyle değil.Aslında okun en büyük özelliği pelerin modunda oku attığımızda pelerin modunun kapanmaması.Bu sayede rakipleri teker teker indirebiliyorsunuz.Bir yeni özellikte Sef'in silahlarını kullanabiliyor olmamız.Sefleri diğer serileri oynamayanlar bilmiyor olabilir.Sefler oyunda ki baş belası uzaylılardır.Yani oyun oynanış yönünden de ayrıntılı ve güzel olmuş diyebiliriz.

Yazımı burada bitiyor ve okuduğunuz için teşekkür ediyorum.Bir isteğiniz varsa yorum bölümünden bana bildirebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 Twitter Takip