Sayfalar

1 Mayıs 2013 Çarşamba

League of Legends:Talon Rehberi


Talon rehberi ile karşınızdayız.
Talon kısa süre önce kullanmaya başladığım ve sevdiğim bir şampiyon.Talon'u iyi oynadığımı düşünerek bir rehber hazırladım.İşte o rehber.

Lane:Talon top ve mid lanede oynayabilen bir şampiyon ama ben genellikle Talon ile solo top gitmeyi tercih ediyorum.

Rünlerim tam değil o yüzden rünler hakkında bilgi vermiyeceğim.Kabiliyetlerimide tam olarak hatırlamıyorum.Şu an oyuna girmeye çok üşendim.O yüzden direk itemlere geçicem.

Oyun başlangıcında 1 tane Uzun Kılıç. ve 2 tane Can Potu alıyoruz

2x

1x

Daha sonra lanemize gidip farm yapıyoruz.Tekrar base'e döndüğümüzde ise Hırpalayan alıyoruz.

1x

Sonra lanemize gidip tekrar kasmaya devam ediyoruz.Eğer az para kastıysak Yakut Kristal alıyoruz.

1x

Eğer iyi para kasmışsak ise direk Kara Balta çıkıyoruz.

1x

Daha sonra ise gezgin çizmesi alıyoruz

1x

Bu itemler bize orta süreli oyunlarda yetiyor.Oyun fazla uzarsa Kanasusamış çıkabilirsiniz.

1x

Oyun çok fazla uzarsa biraz zırh,can ve büyü direnci çıkın.Yani savunmaya odaklanın.Savunmanızı sağlamlaştırdıktan sonra ise tekrar saldırı gücü kasmaya devam edin.İşte benim Talon rehberim.Okuduğunuz için teşekkür ediyorum.


SKYPE ÜZERİNDEN BENİMLE OYNAMAK İSTERSENİZ YORUM BÖLÜMÜNDEN LÜTFEN BELİRTİNİZ.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 Twitter Takip