Sayfalar

18 Temmuz 2013 Perşembe

Limbo'yu Yeni Deniyorum


Ben Limbo'yu deneme fırsatını bugün buldum.
Oyunu açtığım an farklı hislerle doldu içim.Oyuna girdiğimde ki atmosfer ise muhteşem bir şeydi.Limbo oyunculara muhteşem bir karanlık atmosfer sunmuş.Resmen kendi tarzını yaratmış.O karanlık atmosferin içine çok farklı bulmacalar saklanmış.Oyun kısa bir oynanış süresi sunuyor fakat içinize aşıladığı o duygular paha biçilemez.Arkamdan dev gibi bir örümcek gelirken yaşadığım o korku ve ürpertiyi cidden nadir yaşamışımdır.Masum karakterimizin konuşamadan anlattığı birçok şeyin yanı sıra onda bir yaşama isteği var gibi.Fakat bir köşede ölüm ürpertici ve soğuk haliyle sizi bekliyor.Sadece bir hata.Limbo kesinlikle denenmesi gereken bir atmosferi bize sunuyor diyorum ve sizi resimlerle baş başa bırakıyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 Twitter Takip