Sayfalar

23 Temmuz 2013 Salı

Bioshock İnfite İnceleme+Türkçe Yama


Bioshock İnfite'ı bitirdim ve incelemesini yapmaya karar verdim.
Grafikler

İncelemeye grafiklerden başlamak istiyorum.Rapture'un karanlık atmosferinden sonra Bioshock İnfinite'ın o aydınlık atmosferi oyunculara tuhaf gelmişti ve yeni Bioshock'un eski Bioshock kadar başarılı olamayacağı düşünülüyordu fakat tüm düşünceler yanlış çıktı diyebilirim.Bioshock İnfite grafik açısından bence eski dönemi gayet iyi yansıtmış.Karakter detayları da çok iyi olmuş bence.Özellikle Elizabeth.Yani ben grafikleri beğendiğimi söyleyip grafik bölümünü burada bitiriyorum.

Oynanış

Oynanış açısından ilk oyunlara göre değişiklikler yapılmış tabi ki.Bu oyunda da kullanabileceğimiz özel yeteneklerimiz mevcut.Bioshock İnfinite'da bu yeteneklere vigor adı verilmiş.Oyunda yetenekleri kullanmak için tuz harcıyoruz.Bu tuzu ise etraftan buluyoruz.Kullanabileceğimiz yetenekler dışında tabi ki de önemli bir diğer nokta ise silahlar.Oyunda silahlar öldürdüğünüz kişilerden düşüyor,bazı mekanlarda bulunuyor ya da Elizabeth onu sizin önünüze koyuyor.Yani bir şekilde silahları buluyorsunuz.Bunun yanında vigorlarınızı ve silahlarınızı geliştirebiliyorsunuz.Oyunda birde mıknatıslı bir alete sahibiz.Alet diyorum çünkü ismini tam olarak hatırlayamadım.Bu aleti yakın dövüşlerde ve gök hatlarında ilerlemek için kullanıyoruz.Oyunda birde zırhınız var belli bir süre düşman ateşi almazsanız bu zırh tekrar doluyor ve ciddi bir hasarı emiyor diyebiliriz.Oyunda bazı yerlerde bulduğunuz şişelerle ise maksimum canınızı zırhınızı yada maksimum tuzunuzu arttırabiliyorsunuz.Yani zırh tuz ve can kapasitenizi geliştirebiliyorsunuz.Oynanışa en büyük etki ise bence Elizabeth.Elizabeth'in oyunda bulunmamasını düşünmek bile korkutucu bence.Silahınız mı yok?Olsun Elizabeth var.Bir emrinizle önünüze silah koyar.Merminiz mi bitti?Olsun Elizabeth var.Etraftan topladığı mermileri merminiz bittiğinden size doğru atar.Canınız çok mu azaldı?Olsun Elizabeth var.Etrafta bulduğu yardım kitini fırlatır size.Kilitli bir kapıyı açamadınız mı?Olsun Elizabeth var.Bunu açabilir misin dersiniz gelir açar.Yani Elizabeth o kadar çok şey yapar ki Elizabeth olmazsa oyunda tutunmanız imkansız gibidir.Oyunun çok büyük bir artısı olarak görüyorum ben Elizabeth'i.Cidden yapımcılar güzel bir yapay zeka hazırlamış ve bize güzel bir yardımcı vermiş.'Oyun oynanış açısından da beni tatmin etti.' deyip Hikayeye geçmek istiyorum.

Hikaye

İşte Bioshock İnfinite'ı Bioshock İnfite yapan şey.Hikaye.Cidden o kadar başarılı bir hikaye sunuyor ki bize Bioshock kendinizden geçiyorsunuz resmen.Quantum fiziğiyle desteklenen hikaye sizi o kadar şaşırtıyor ki ciddi derecede memnun kalıyorsunuz oyundan.'Özellikle sonu sizi sizden alıyor.' deyip hikaye bölümünü daha kısa geçiyorum çünkü biraz değinsem bile spoiler'a girebilir.

TÜRKÇE YAMA

Donanımhaber forum üyeleri oyuna bir Türkçe yama yapmış.Bende oyunda bu yamayı kullandım ve herhangi bir hataya rastlamadım.Sizede hikayeyi daha rahat anlamak ve oynanışı daha iyi öğrenmek için oyunu Türkçe Yamayla oynamanızı tavsiye ederim.Bu arada Donanımhaber üyelerini tebrik edip yamalarına devam etmelerini öneriyorum.Görüşmek üzere...

TÜRKÇE YAMA LİNKİ

Bioshock İnfinite Türkçe Yama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 Twitter Takip